Thursday, March 17, 2011

Kalau Nak Tengok Wayang 'Midnight'

Mak oiii.... mana keta aku??? 

Kuor jer dari Tanjung Golden Village Cinema @ Jusco Seberang Perai City aritu, lepas aku nengok Unknown Movie nasib baik aku tak meraung.... gila ko.... tak pernah-pernah jadi macam ni kat aku sepanjang aku dok in out cinema.

Kan aku kata nak citer perihal insiden time aku nengok Unknown aritu... Sawan sekejap ko... time sampai, aku naik kot pintu lain, nak balik turun kot pintu lain, inilah akibatnya. SESAT !!!




TGV not so user friendly la weih kalo nak nengok Midnight. Baik pergi GSC@Sunway Carnival Mall. Parking senang, nak cari keta bila kuar wayang tengah-tengah malam pun senang. Ni idok...tercongok-congok aku. Dah la jalan sengsorang... Malam tu bila aku inform Mr. Hubby, hah... gelak besar dia.


Then... sib baik la aku ada snapkan number tiang time aku baru sampai that day. Itulah gunanya camera tomey yang sentiasa ada dalam handbang aku. Ada gak pekdahnyer.

This is number tiang yang aku snap... Kalo ko pakai handphone yang ada camera, better do this step kalau ko enter to the huge basement parking lot. Manalah tahu.... naik kot lain, turun kot lain.... macam aku.... kewkewkew....

And rega tiket pun aku rasa GSC murah lagi... beza kat RM2 jugak ler.... So... which one do u prefer??
May Allah Bless





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...