Thursday, March 17, 2011

Wayang...wayang...wayang & wayang

Bila aku stress.... aku tengok wayang...
Bila aku tention... aku tengok wayang...
Bila aku depress...aku tengok wayang...
Bila aku buntu... aku tengok wayang...
Bila aku keliru... aku tengok wayang...
Bila aku lonely... aku tengok wayang...

It's better than me membawa diri jauh ke KL or JB macam yang selalu aku lakukan dulu kan?? It's better than me marah-marah merapu bila dah over depression kan?? It's better than me dok buat benda-benda merapu kan?? So... thanks god. Sebab adanya GSC & TGV yang selama ni dok meringankan beban yang aku tanggung. Jangan tak percaya yang aku selalu buat movie marathon. 4 movie in 1 day. Jangan buat-buat heran yorrr...

It's all happen because I have no place to talk to...No ones know... No ones will understand because you are not standing in my place...

So... BACK OFF...!!!
kui kui kui... nak nengok citer apa minggu ni ek....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...