Monday, March 14, 2011

HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA

MENDUKACITAKAN...!!!!

Yes... for me, Hikayat Merong Mahawangsa is teribble..!!! amat amat mendukacitakan.... Filem yang terlampau banyak la sangat CGI sehingga jadi tak logik.. tak masuk di akal dan for the first time for me as 'HANTU WAYANG'.... aku terlena about 5 minute time tengok cerita ni. Hah..... punya la teruk... banyak sangat CGI sampai dah jadi macam kisah video game. Promo punyalah hebat... tapi, cerita? hampes ...!!! Time orang2 Rome bersembang, pandai pulak script dalam bahasa omputih.... time puteri cina pun hentam omputih... pehal??? cakap la cina... zaman tu puteri cina tahu ke bahasa omputih??? adoiiii..... 

Baik cerita hantu kak limah, modal ciput, cerita sempoi dan berbaloi-baloi. orang pun puas hati nengoknya... betullah,....less is more.

And for the next day, aku tengok Unknown.... about this movie@TGV aku akan citer kemudian....
Ada jugak pekdahnya dari cita HMM yang kroiiittt.... cet.... rugi duit tiket aku... agaknya KRU Movies pun aku nak kena pangkah cam cita Senario gamaknya..... 

Pendapat aku.... tak yah la bazir nak invest cash kat HMM.... promo sakan but citer...it's TOOO BADDDD





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...