Saturday, September 10, 2011

Aku punya blog... ikut suka aku ler...

Ish....
Tak ada sapa suruh ko skodeng perihal hidup aku pun kan?? Dalam diam-diam lahabau tu dok tengok... dok intai.. apa yang aku ada... apa yang aku buat... apa yang aku publish... eeee..... menci...menci...

Dah lah masuk blog orang tanpa diundang sama sekali... pastu nak juih-juih bibir... jeles dengan aku tahap cipan... muahahahah.... dari matamu itu kutahu kau cemburu... Dari cara mu itu ku tahu kau iri hati ya amat.... cukup-cukuplah pah bedah oiii... cubalah belajar bersyukur dengan apa yang ko ada. Buat pendek umur jer dok berdengki iri hati sesama makhluk ni.

Ini rezeki aku.... itu rezeki ko.. masing-masing dah tertulis rezeki masing-masing.... Muka cepat tua tau dak kalu dok sentiasa juih-juih bibir macam itik nila....

Dah sah-sah lagi nyata ini blog aku.... sesuka hati aku la nak tempek apa... nak publish apa.... yang ko masih dok bukak baca tu pekehei ??? Nuff. bayor kat aku.... bukan bayor kat mak bapak tok nenek moyang cucu cicit ko.... hehehehe

Berambus ko dari sini lahabau... muahahahahaha...

Aku bahagia... yes.. aku sedang bahagia dengan frasa yang baru..... ko ada ke? Ko ada ke orang yang sayang kat ko macam yang aku ada???? hahahahahaha.... Kesian... kesian....

Moga ko insaf sebelum terlambat.... jangan dengki2 sebab sikap iri hati ko itu akan terpancar terussssss dari muka ko.... gheti?  eee.... tak suker tak suker....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...