Tuesday, February 01, 2011

Sipolan & Sipolan

Marah aku tak habis lagi.... yes... I'M TOTALLY ANGRY...!!!

Ha... lagi ko fire aku ikut suka mak ko.... lagi aku nak menunjuk. Lagi ko rasa ko hebat... lagi aku sakan nak meleser. Memang pantang keturunan aku orang dok fire tak tentu hala. Mulut jamban...!!! 

Lagi ko rasa aku 'sesak'... lagi aku keluarkan segala khazanah yang aku peram. Lagi ko menjuihkan bibir dengan keadaanku... lagi aku tayang branded-branded punya barang...

See see see.... kalau orang tak usik aku... aku pun tak kisah. Aku kalau dah sayang.... aku sayang betul-betul... but kalo aku dah benci...... bayang ko pun aku tak sudi nak tengok. Gheti dak ... ?

Jangan ko menidakkan soal jodoh yang sudah tersurat sedari kita didalam perut ibu lagi.... eh... ko siap boleh kata ' tak nak lah anak I kawen dengan orang tu... orang ni...sipolan... sipolan...asal negeri tu, asal negeri ni...' eeeee..... boleh pulak ko 'mentakdirkan' jodoh anak-anak ko eh minah??? silap haribulan anak ko esok kawen dengan perempuan tak bermoral atau lelaki buaya or hidung belang....haaa.... time tu ko terduduk tertonggeng tertiarap semua cukup.... time tu baru ko tahu langit tinggi ke rendah.... Jodoh tu semua urusan ALLAH... siapa kita nak menafikan ketentuan DIA?

Jangan la bila ko dah leh duduk umah besou... ko tengok orang duduk umah kecik macam pengemis pulak. Kalau ditakdirkan umah besau ko tu terbakar.... semua hilang sekelip mata tahu dak? 

YES...I'M STILL ANGRY....&
I have to wrote this... makin aku peram makin sesak dada aku. at least biarlah dalam otak aku ni takde bab-bab ko... lega rasanya. Aku pun tahu.... ko kan sibuk dengan harta-harta yang menimbun... mana ada masa nak surt internet kan? orrrrr....u totally blind about IT..????

Buang-buang la sifat riak ko tu pompuan oiiii... Semua tu bukan milik kita pun yang kita nak banggakan sangat...pinjaman je tu.... even laki ko yang gaji 7-8 ribu tu pun pinjaman... anytime boleh ditarik balik.... got it ???





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...