Tuesday, February 01, 2011

Manusia Otak Cetek

Huh... sedari semalam lagi aku bengang tol ngan sorang minah ni... cakap dia mak aiiiii.... ikut sukerrrr mak bapak dia je. Wei... tak ada masalah tak boleh settle la dohhhh... Setakat masalah besar tungau yang ko dok ketaq sana ketaq sini pehahal? Bukan tak boleh settle kan? Nama je i _ _ _...... but otak... macam kerja kat estet kelapa sawit...!!!

Dan lagi satu yer...setakat ko pakai keta yang depan dia ala-ala transformer tu (aku bukan orang senang...keta-keta mewah ni aku tak gheti jenis dia) ko dah banyak kali sangat-sangat suruh aku tukar keta.... boleh blah la minah weh.... aku tahu dimana aku berpijak dan kalau aku nak bermewah-mewah sekalipun.... duit aku sendiri.... not like engkau yang dok mintak macam-macam kat laki. Yes... laki ko keja senang...mewah...gaji 7 - 8 ribu...itu aku akui...but ko kena ingat.... hidup ni macam putaran roda.... ko rasa ko senang? kaya? mewah? huh...berjuta-juta lagi manusia yang lebih senang dari ko... please la weh.... 

Another one.... yang ko dok agung-agungkan sangat tu pun manusia...siap tempek gambar mamat tu kat master bedroom...huh...sawan!!!!..... tapi pandai pulak ko dok reja dgn manusia yang ko benci ek? tak malu ker?? 

Masa berubah... dan kita pun bukannya makin muda. So.... jangan ko ingat muka ko tak akan berkedut satu hari nanti... time tu... tak mustahil laki ko yang bergaji riban-riban tu cari lain weh.... both of you life separately rite? hahahahah....so.... think !!!





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...