Monday, January 31, 2011

Ayor Terjunnnnnnn Di Bulan Januari

 Kepala aku pusinggggg pusingggg pusingggg pagi nih.... maybe dek penangan berkelah kat waterfall semalam. Kat area Trong, Perak. Cantik weh tempat tu. Memang dah plan about a week ago nak berkelah kat situ with all the family member. Aku sampai sana dalam jam 10.30 sebab pepagi hari lagi mak dah siap masak.... Anak-anak dok berdengkur lagi lena dia dah siap masak. Ada la 4-5 jenis lauk yang mak dah buat. Pagi sempat pegi kubur arwah abah kejap sebelum bertolak ke tempat berkelah.



Sepanjang perjalanan view dia mak ko... indahnya ciptaan tuhan. Cuaca agak 50 -50 mengizinkan sebab biasalah...dah namanya Taiping, tempat yang hujannnnn hari-hari. Angah mengetuai perjalanan kali ni sebab dia yang tahu tempat tu. Aku ngan hubby just follow je dari belakang.


See see see..... tak jeles ke ko tengok betapa cantiknya tempat ni? Hubby aku dok pelekat api nak bakar ayam & ikan... sedap woooo...

Angah dengan batang pancing...hah.... itu mata kail sudah masuk la dalam ibu jari dia.... hahahaha.... buat saspen jer... sikit lagi nak nangis hahahah...sob...sob...sob....

Oya dah kelam kabut kesana sini nak nangis jugak budak tu.... yang maintain cool aku, baby, yan & omak jor.... Angah ngan Oya dah nak nagis...

wakakakakakk.....
Mak dok nyembang dengan abang time ni...sebelum aku terjunnnnnnn dalam ayor....


Picture mak ni oya yang  amek..... tak nampak ikan yang angah dapat...adoiiii....kena beli DSLR jugak nampak gayanya ni.... 

Angah yang telah berjaya memancing 3 ekor ikan...ikan apa tah.... lupo nak tanya omak..... 

Ntah-ntah ikan tu dah selamat masuk dalam kuali...goreng pon sodap.... eh eh...kenapa aku cakap negori lak rini ???

Mandi dalam 4 jam pastu terus balik.... Aku sentop jap ngan baby petang tu...adalah.... nanti kalau aku rasa nak share...aku publish....

Biasalah....laki bini... tak gaduh mana ada serinya...yo dak?





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...