Tuesday, February 01, 2011

In 2 it vs Christian Dior

Again merayap ke Pacific Megamall....

Mak aiiii... handbagsssss.... walaupun bukan designer handbags macam http://redmummy.com dok guna.... mata aku dah naik juling a.k.a berpinar-pinar memandangkan lots of handbags yang bertaburan disana sini. Aku berpisah dengan member aku di escaltor sebab dia nak tengok girdle, aku nak nengok bags... hahahahah...tengok jer... tak beli pun memandangkan budget aku kena simpan untuk ke Pangkor Island on this week.

Singgah sekejap di booth Chirstian Dior, menerai itu ini termasuklah eye liner yang reganya RM 70 hengget sebatang dan blah...hahahhahah...standarddddddd.... Pas tu aku menapak ke Watsons. Biasalah, cuci mato dongggggg. Kedai serbaneka macam tu kan banyak benda yang boleh kita tengok, belek dan pegang...so... aku terus la ke rack Loreal. kebetulan SA yang a bit close but not so close tu pun tersenyum-senyum la. lama jugak aku tak nampak SA ni. Duty kat PB katanya...

Belek punya belek....aku sudah merembat bedak True Match...bedak aku dah tinggal nyawa-nyawa ikan dah woi...agak-agak arrr.... takkan tak nak beli refiil kot?

Pastu aku gi la ke rack In 2 it... nerai lagik... ghupanya, kualiti dia nak lebih kurang sama atau low sikit jer dari eye liner Dior yang aku try tadi... haaaa... tunggu lagik? Baru 13.90 hengget after less 40%... itupun aku rembat dengan selambanya....hahahahah... cukuplah stok untuk 3-4 bulan.
P/s : yang aku beli semalam yang kaler coklat tu jer yer... yang itam tu dah lamo dah...tahun lepas...hahahahah...ssshhshhsh....



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...