Wednesday, February 02, 2011

Meja Yang Berserabut.... Blurrrrrr

Hahahahahha....this is my desk... jarang sesangat la aku nak bior meja aku lagu ni ngalahkan kapal karam. Otak aku blurr.... stuck... no idea at all. Keja manyakkkk but dunno where to start.... sob sob sob..... maybe perut aku lapor gamaknya.... nak gi makan member opis aku dok busy lagik... last-last aku negok je la gambar-gambar family yang aku tempek kat meja aku. Pejam celik-pejam celik.... aku dah berusia 34 tahun dah tahun ni...baby pun dah 35... sekejapnya masa berlalu. Kakak pun dah besor.... angah gumuk pun dah tawin... mak pun makin tua... oya gumuk pun dah masuk Poly....


Berserabut yooo meja aku.... sikit je lagi nak sampai stage 'tempat kucing nak beranak'.... nanti-nantilah aku kemas.... semangat nak bercoti sudah bermula... lusa nak gi vacation ngan family aku weih...coti-coti malaysia gituuuu.... Nak gi mencokik kejap yer.....


Cawan pink tu Oya yang bagi.... comey ek? Macam tuan yang guna la...hahahahah...
Selamat menyambut thaun BAru Cinerrrrr.... Happy Long Holidayyyyy


May Allah Bless

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...