Wednesday, January 12, 2011

Personal Digital Assistance a.k.a PDA

Kalau ko tanya aku nak beli HP apa....
Kalau ko tanya aku nak beli HP brand apa...
Kalau ko tanya aku nak beli HP kecik mana...
Kalau ko tanya aku nak beli HP besar gedabak mana...

Aku tetap akan cakap.... Aku tak suka HP.... kenapa? tak percaya eh??
Betullll.... memang aku tak suka HP...

Sebabnya... aku lebih suka PDA. Senang. Mudah.... Sebab aku jenis suka menulis...tulis-tulis dan taip-taip ni ko serah kat aku. HP ko boleh tulis2? taip2? heheheheh.... & satu lagi.... impression orang yang memandang.... (statement ni dari aku...tidak ada sangkut paut dengan mana-mana company atau individu yer...)

Kenapa aku cakap impression orang yang memandang? sebabnya...dari gadget yang kita guna.... orang yang melihat (sila melihat dengan mata hati...mata otak...) akan menilai sejauh mana ketelitian kita dalam menjalankan tanggungjawab sehari-hari. (Ini pendapat aku derrrr....) Dont Judge The Book By It's Cover...itu yang penting.

Since my hubby present me a PDA last 2 years for our anniversary...aku memang jatuh chenta giler dengan gadget jenis PDA2 ni... HP agak kureng dah sikit. But apa pun depends on individu la...ada jugak kawan lawyer aku pakai HP cap ayam... ada jugak Engineer yang guna HP yang retak sana sini.... depends on how you tengok gadget tu penting. By the way...PDA pun tak semahal dulu dah. macam2 jenis ada kat market. But, kena la cari yang ada perisian Windows. Senang ko nak buat kojer... aku? aku guna untuk transfer idea from my brain to writing la... Dah namanya menulis...idea datang tak bagi salam. Dah tu pulak bukannya singgah lama-lama dalam otak ni ha... so....memang selayaknya aku berchenta dengan PDA kan?? But I love you more baby.... hehehehe...

For this year anniversary...can you give me an 'Ipad' honey???? wawakakakakaka..... or... HTC Latest Edition??? you choose baby...for me...any ok..... hehehehehe

May Allah Bless....



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...