Wednesday, January 12, 2011

2 Hari Yang Manis

Yes... dah 2 hari aku rasakan something yang manis sedang berlaku...

Firstly.... u should watch this kind of movie : Chasing Liberty... Mak aiii.... aku tersenyum sepanjang masa. betapa manisnya ikatan cinta mereka. Betapa manisnya lakaran yang dibentangkan. Macamana aku nak cakap pun aku tak tahu. Memang sweet. Sangat-sangat manis. 

Secondly... Hlovate.
Menjadikan aku bagaikan diawangan. bagaikan bercinta semula dan bagaikan bersemangat semula untuk terus mencoretkan lakaran demi lakaran. menyambung kembali manuscript 'Syurgaku Padanya'... Untuk menjadi buah tangan sebelum aku menutup mata. yes.... i'll do it. Aku bagaikan sedang bercinta dua hari ini... tersenyum-senyum dengan sesuatu yang aku pasti. Cuma aku rasa perlu ada sedikit pengubahsuaian pada draf asal memandangkan aku akan menzahirkan sesuatu yang tersirat secara telus. Perlu diolah agar tiada pihak yang akan terluka dan tiada hati yang bakal terguris.... 

Thanks a lot 'Hlovate'. I love you soooo much...no matter who you are. Dengar kata u still kat oversea??? take care honey.... as you always said...'May Allah Bless'.... Insyaallah....




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...