Tuesday, November 23, 2010

Mesyuarat Letak Kerja

Hmm...ni baru 1st time aku attend meeting 'letak kerja'....
Baju Malaysia tu My Baby lol...
hahahha...funny sikit bunyiknya...but that the truth. Ianya perlu bagi kenduri kahwin yang tidak dilakukan dimana-mana hotel or dewan. Biarlah segalanya secara sederhana namum mencapai impian adik lelaki tunggalku....

Setakat nak amek minute dalam meeting tu.... piece of cake la...sebab aku memang selalu dok amik minute dalam meeting kat opis. hahahah...soooo simpleeeeeeeeee.... but meeting kali tadak la Jurutera Daerah ker....Projek Manager ker....Resident Engineer ke.... depa suma tu tak involved dalam meeting ni. Yang involve hanyalah team-team yang berkaitan dengan kenduri kendara yang dilakukan di taman perumahan dimana mak aku menetap...kiranya kampung halaman aku jugaklah tu weih....


Makan Time....

Meeting cuma berjalan selama 40 minit...!!! ko bayangkanlah....kalau meeting kat opis aku...lagi tak cukup 2 jam...tak dernya nak stop.... hahahaha.... Baru aku tahu macamana mesyuarat letak kerja dijalankan 2 ayau 3 minggu sebelum berlangsungnya kenduri yang dirancangkan. Woishhh..... itulah...kita yang muda belia ni perlu jugak bercampur dengan golongan-golongan vateran ni untuk mengetahui apa saja yang perlu diketahui...siapa lagi penyambung geberasi yang akan datang kalau bukan kita???

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...