Tuesday, November 23, 2010

Again Candle Light Dinner

Aiskrim ni yang buat aku 'touching' sikit.... 
Hahahaha..... Oya masih tertanya-tanya tentang Candle Light dinner yang hari tu...Ha... bagi menghangatkan lagi aura cemburu dalam badan Oya...again aku masukkan picture candle light dinner dalam blog aku....

Sure dia dok menyoal lagi.... soal soal soal & soal.... wakakakaka.... biarkan Oya diselubungi misteri nusantara....

Siapa punya candle light dinner yang aku curi ni?? hahahha... nak tahu jawapannya? kena tunggu sambungannya yang entah bila masanya akan aku publish.








Aku a bit hangin with Dr. Caldina this morning.... mencari sesuatu yang tak ubah bagaikan "mencari jarum dalam jerami...."
Susah sangat ker Dr...??? 

You just need to say it Doc. Senang.... tak payah la pepagi hari lagi I kena "selongkar bertimbun-timbun jerami semata-mata nak cari sebatang jarum...!!!"

So.... untuk melegakan hati aku yang a bit hot hot ni.... baik aku tengok picture food nih...kenyang jugak rasanya....


banyak weih.....

Laksa???

Dessert for that night....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...