Thursday, November 11, 2010

Kenapa Macam Slow Jek....

Kenapa jari jemari aku macam a bit slow neh...adoiai.....

idea banyak tapi jari jemari ni macam 'mc' seketika. why why why? Adakah semangat aku suda terbang ke Jay Bee? berkobar-kobar semangat aku bila tahu yang aku leh join rombongan meminang bakal abang ipar angah ke Skudai.... 

Rindunya aku pada Jay Bee Allah saja yang tahu. Ntah rindukan apa pun aku tak pasti. Yang aku tahu, aku nak jumpa geng geng lama kat Jay Bee... geng-geng berkelahi time budak-budak dulu tu... Alangkah bahagianya tatkala dapat bertemu semula dengan semua kawan-kawan masa aku bersekolah di SETA.... budak SIGS anti SETA sebab SETA dekat sangat-sangat dengan EC (English College) ...hahahhaha.... depa tu jeles bebenor ngan budak SETA.... almaklumlah...masa tu hero EC encem-encem....hahahaha...memori daun pisang la pulok..... I'll tell you kenapa aku sayang sangat pada Tanah Johor...

To Be Continue....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...