Thursday, November 11, 2010

Kakak Model BUDU Terlaris

Yoooo..... kakak jadi model... bukan model baju..bukan model make up and bukan model skincare...anak dara aku jadi model BUDU !!!! canggih manggih anak ibu....

Sebotol budu ni sehengget yer.... beli sedozen jatuh sepuloh hengget... haa... aku ada entry pasal hengget mengget nih... hahahahah... nanti dah reda-reda aku entrykan yo pah bedah.... 

Aku beli sedozen bukan apa....asal balik taiping jer baby pau budu dalam freezer mak...asal balik je rembat budu orang tua tu...ater...takkan kot tak surut budu orang tua tu kan kan kan....so...aku dengan penuh dedikasinya mengangkut sedozen budu balik ke utara...sesiapa yang rasa nak budu...bolehlah email aku yo.... diormiracle@gmail.com.
Itupun kalau ler budu aku ni ado lagi... Mana tahu kot-kot sedara mara aku yang rembat dulu....nasib kome lerrrrr....

Ada gaya masuk Malaysian Top Model dok??? Sampai kembang-kembang hidung ko dok promote budu kakak weih....

p/s : Angah...nak booking budu along buat hantaran time kenduri tu nanti dok..??? wakakakakakak....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...