Friday, November 12, 2010

Tasik Banding Bertukar Rupa

Dua tahun aku tak lalu di Banding....rupanya dah bertukar wajah dah...comey dan cantik dah RnR Tasik Banding yang dulunya comot, kotor dan tidak terurus.

Tandas dia sekarang pun dah cukup lawo....RM0.50 sekali masuk. Aku bab-bab tandas awam ni kalau RM1.00 pun aku sanggup bayor kalau toilet dia bersih sampaikan kita sanggup la kalau nak duduk bersila.... ko dapat bayangkan? ha...toilet kat Tasik Banding ni punya la bersih sampai boleh duduk bersila kat lantai dia... 


Aku tak snap picture sebab kalut nak gi tandas sampaikan camera tertinggal dalam keta yoooo...sayangnya....takkan aku nak lebur RM 0.50 semata-mata nak ngambik gambo dalam toilet?? sawan ke hapa???

  
banyak pokok buluh yang depa tanam dalam toilet tu. Siap ada decoration ko.... kui kui kui.... dulu sikit punya bersememeh toilet dia... Baguslah. Ada peningkatan. Kalau perlancong datang singgah pun. tak la memalukan negara kita kan??

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...