Monday, November 22, 2010

Dr. Caldina @ Sunway Carnival Mall - Part 1

20th November 2010, 1:45pm @ Sunway Carnival Mall.

Haaa...after few years aku berjumpa balik dengan sahabat aku yang sorang nih. Aku tunggu dia kat depan Starbucks...dia tunggu aku kat Depan TV Sony...alahai... tunggu sampai minggu depan pun tak akan jumpa punya...Sorang kat ground floor sorang kat 2nd floor...

Last-last aku naik kat atas, cari dia. Rupanya kawan dok asyik melangut kat TV Sony depan GSC. First impression yang aku nampak pasal dia adalah kulitnya yang semakin putih melepak. Oit.... ko baru balik dari London ke hapa Dr? Tersengih memanjang je khojernya... ater....dah namanya jumpa kawan kan? takkan nak nangis pulak kot???

Mula-mula dia merungut yang escalator not function. Camno nak nolak troli barang-barang dapur yang dia nak angkut untuk mak yang duduk kat somewhere in Kulim. Huh....ellooowww... dah not function...awat...tadak lift ke Dr oiiii??? hahahaha.... lawak betul la... ngaji jauh sampai ke US nun.... dah escalator not function...kita cari lift la Dr. weih.... ater....takkan nak ngusung troli yang sarat kat escalator yang mati...tak kuasa teman.

Dalam dok menyopping tu sempat jugak dia tanya pasal kakak. Hah...bab ni buat aku lumpuh. Kalau bab lain tu memang aku ada energy nak debate. Bab ni memang aku kalah. I'm totally lost! you tahu pasal apa Dr? sampai at last you sendiri kata..."I dont know what to say...."

see see see... u as a lecturer yang fasih dan bijak berkata-kata pun you terkelu dengan bab ni... I kalah Dr... kalau you nak debate pasal kakak memang I tak ada kekuatan langsung.... It's hurt me deeply.... 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...