Saturday, November 20, 2010

Aku Tak Pasti

Hari ni penuh dengan kekeliruan dan ketidakpastian...
Aku rindukan sesuatu yang aku sendiri tak tahu apa. ketidakpastian mengenai apa aku tak tahu...

Tapi yang aku tahu hanyalah satu rasa rindu yang menggebu dan menggunung. pada siapa? untuk apa? aku tak ada jawapan pada setiap persoalan yang telah seharian berlegar-legar dalam fikiranku. Aku tak tahu aku rindukan apa...???

Aku rasa ingin bercinta. Tapi pada siapa?

Mungkin aku sedikit 'jauh' dariNYA... 
sebab tu mungkin aku terpaksa menanggung rasa rindu yang amat sarat. 
Sesungguhnya, hidupku dan matiku hanya untukNYA. Hanya untuk DIA. Dan mungkin inilah rindu yang abadi. Cinta yang setulusnya pada DIA yang maha mengetahui tiap sesuatu. 

Hanya DIA yang tahu betapa di dadaku terlalu sarat dengan satu perasaan yang dinamakan cinta. Bukan cinta yang membahagiakan...bukan juga rasa cinta yang suram...sekadar cinta yang amat memeritkan. Perasaan aku berkecamuk kini. Buntu dan keliru dengan keadaan...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...