Wednesday, October 27, 2010

Western Food @ Pacific Prai

MAKAN TIMEEEEEEEEEEEEE....

Uish....gila ko...punya la berlemak tepunya food aku for lunch hari jumaat lepas. Tak tahu la kenapa aku ngan Anum (member opis aku - bujang lagi but dah ada orang booking dah...heheheheh a.k.a nak kahwin dah....eppy for her) boleh makan chiken chop lak tengah hari tu. Bigggggggggggg quantity lol....

Kenyang sampai ke petang. Aku baru je 1st time makan western food kat Pacific ni. kalau idok....makan sizzling ja. Simple food but still heavy I think.... What do u think...??


Sekali sekala makan cenggini oklah...but tak boleh makan selalu. Itu mentekedarah namanya. Kalau ko nak body jadik macam anak dinasour...ha...boleh la makan ni 44 hari berturut-turut...

Kot ya pun tak jadi anak dinasour...ko jadi tetamu kehormat kat IJN....ko tak tahu IJN tu apo? ish.... Institut Jantung Negara la.... Sebulan sekali ko nak makan benda2 cenggini, aku rasa orait la kot...but jangan selalu. Not so good....

Bila makan benda-benda mewah camni aku teringat kat orang-orang yang kurang mampu dan tak berupaya... jangankan nak makan chiken chop, nak makan ayam goreng kunyit pun berfikir banyak kali. Bersyukurlah dengan apa yang kita ada... Kalau kita fikir kita susah...ramai lagi yang lebih susah diluar sana.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...