Monday, October 11, 2010

Exfloating Scrub Part 1

Last Saturday yang bersamaan dengan 03hb October, pagi tu aku dengan sengaja melepak sengsorang di Pacific Prai. Pepagi lagi dah menonong kat Pacific....eakakakakaka.... Huiks...dah seminggu baru aku load entry nih....sebagaimana yang korang tahu....aku kan masih baru disini.............

Alkisahnya nak mencari kain baju kurung untuk dipakai pada majlis bertandang ke rumah mertua adik aku pada 4/12/2010 nanti. Punyalah banyak baju kat nagoya Pacific tu. naik juling mata dok nengok. Cari punya cari....jumpalah dengan kain yang reganya semeter 7 hengget... aku rembat 5 meter memandangakan shape bodyku yang ala-ala Ziana Zain gituuuuuu....(sendiri mau paham yer....) dannnn...zapppppppppppp...aku menyambar lagi 2 pasang kain yang reganya 2 hengget semeter...again 5 meter + 5 meterlah.....

Selesai sudah acara memotong kain di Nagoya, aku bergerak laju je menuju ke kaunter CLINIQUE... haaa...ada pun si Yumi, amoi cina yang senang dibawak berunding.... sembang punya sembang mengabihkan air liur dan tanpa mengeluarkan sesen pun cash money, Yumi bagi sample untuk Exfloating Scrub. Mak datuk....nak kata sikit tak jugak dan nak kata banyak tak jugak...tapi pada aku banyak la jugak si amoi ni bekalkan untuk aku try kat umah. Gilo ko nak nerai kat situ? aku ni bertudung...susah la jugak nak nerai kat situ yang mana opennn tu public.... nak suruh baby aku ganyang? dok buka tudung sesuka hati...mana ngan hubby aku marah...mana ngan tuhan marah.....so...sample itu kubawak balik dengan gumbiranya..... Yumi pesan..........kalau scar pimple kat muka aku ni dah pudar....gitau kat dia.....okeh amoiiiiiiiiiii. Kataku dengan penuh senyuman....


Inilah ghupa nyer sample scrub yang Yumi bagi kat aku...banyak jugak...leh la pakai dalam 3 minggu macam tu. Pakai 2 kali jek dalam seminggu...jangan ko dok tonyoh hari-hari pulak.... hilang muko kalu dok tenyih hari-hari...but scrub dia memang best... ada mint-mint gitu....rega yang beso aku dah survey dah...RM90 hengget mcm tu.... Tunggu ko scrub...(bukan getah sekerap yerrr....) Ada budget aku zapppppppppppppp......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...