Sunday, November 13, 2011

Badminton & My Baby

Badminton....
Team baby dapat tempat ke-3 dari 6 team keseluruhannya. Alhamdulillah.... bertambah satu lagi koleksi medal.  Actually, entry ni dah lama terperam. About a month ago but disebabkan aku malas benar nak download gambo... so, aku peram je dulu sampai dah jadi jeruk baru aku publish... hek hek hek...

Aku tunggu dalam dewan dari jam 8am - 3pm koooo... berpeluh ni toksah cakap la... nasib baik ada kipas cemetot yang pakai bateri tu. Sebab tu handbag aku tu datukkkk punya berat.... macam-macam adooooo... kipas pun aku standby... Memang kalau baby ada tournament badminton, memang aku akan ikut... besh game nih kalau dah minat. Aku boleh je main, tapi tak ler mahir mana... setakat nak bagi ketiak berpeluh tu.... berehhhh jerrrrr...

Moh layan gambo-gambo sekitar game last month game....


Ni pulak gambo air-air yang menemani aku dan baby sepanjang hari tu... dahaga beb.... botol tupperware yang kuning tu penuh ngan sarsi ais.... sedappp gilossss....
Coffee McD pun setia menemani.... muahahahahah




Till here for now.... muah muah....

May Allah Bless...








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...