Wednesday, September 07, 2011

Syawal 2011 - Part 7 - Again Raya.....

Again raya raya raya.... sebulan raya oiiiii....
Banyak sangat picture raya yang aku ada. Yang aku copy dari BIL pun aku belum proses lagi. Yang pic dari camera aku baru suku aku proses... penat mato nak membelek satu persatu...

Enjoy the photo wokayyyy


Yang tudung putih dan baju belang2 ijau itam tu parents Wana & Wina . Yang  T-Shirt pink (jambu - hahahah)
 tu adik ipar aku & isteri.
Si CUTE ni lagi.... hahahah.. tomey tomey tomey
Beside My Hubby is Abang Cik..., yang berkopiah putih tu Abang Long...


Yang T-Shirt itam tu my biras.... Hubby kepada Azian - Also kepala gilos gilos...




Again view raya....

Ha.... ni another twin - Auni & Auji.... duduk kat  bonet Grand Lavina... hahahaha

Syukur.....
Dipertemukan dengan seluruh ahli keluarga sebelah suami.
What  a sweet memories of Syawal this year.... 
Alhamdulillah....




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...