Wednesday, September 07, 2011

Syawal 2011 - Part 6 - 'Pada Suatu Hari...'

This is Wana & Wina. My niece yang twin tu. Yang mana satu Wana, yang mana satu Wina, ko jangan tanya aku.... sampai minggu depan pun aku tak leh nak bezakan kembar seirans yang comey lote nih....
Mulut pok pek pok pek. Sekali tengok macam anak Jepun pun ado. Ok.... nak dijadikan citer.... time tu jam dah 11pm something dah. Time tu anak dara aku dah lena dah... Si kecik berdua nih tak tido-tido lagi. Dok berlari kesana sini. Then... aku tangkap la sorang.... ntah yang mana.. then.. yang sorang lagi pun mencelah la dengan terkedek-kedek dek pampers... aku pun cakap....
I       : Nak dengar cerita tak?
Twin : Nak nak.... cite la cite antu karak... ( Sambil both of them lepaks kat atas toto kat port aku....)

lorrrr... bebudak berdua nih.. udah tengah malam... soh aku story the morry pasal antu karak... hadoiiii

I     : Ok.... pada suatu hari....
Twin : pada satu hari.... (Aik....both of them mengulang cakap aku lak sambil tutup mulut.... soooo cute..)

I     : Pada suatu hari....
Twin : Pada suatu hari....
I     : Pada suatu hari....
Twin : Pada suatu hari....

Dekat sepuluh kali ada kot... aku dok ulang ayat yang sama.... hahahahahah... last last one of the twins cakap..

Twin : Nak gi kat ibu.....
I       : Ok.... pegilah...
Twin : Anto la....
I       : Napa Cik Sue nak kena anto pulak?
Twin : Takut antu.... 

Aku pimpin both of them kat port ibu mereka... bukanlah jauh mana sangat pun... hahahahah
Hahahahaha..... tau takut... tu baru aku cakap 'pada suatu hari' sampai sepuluh kali....


CUTE KAN... COMEY COMEY COMEY


BOTH OF THEM MEMANG BUAT ORANG GERAM 





Semoga kalian berdua menjadi anak yang SOLEHAH bila dewasa nanti... Amin....
May Allah Bless.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...