Wednesday, September 07, 2011

Syawal 2011 - Part 2 - Port Aku ^__*

Nampak tak barang2 depan 2nd cabinet tv tu? haaaa... itulah port aku. Dalam banyak-banyak port... rasanya port aku yang paling sesak. Beg ado 2, beg segala mak neka charger dah sstu beg, extension wire pun aku bawak, toto, bantal, selimut suma aku angkut sendiri dari Penang. Senang cerita... aku sendiri agak kurang selesa nak guna bantal, selimut, tilam selain dari yang aku punya.... bapak punya cerewet daaaa... Lagipun kepala aku tak selesa guna bantal biasa...kena jenis kusyen yang empat segi tu. Keselesaan yang terjamin.... hahahahah


My hubby dengan adik iparnya. Bapa pada kembar Auni & Augi. Hubby rapat jugak ngan ipar yang ni. Mungkin sebab mamat tu ramah tamah kot. Ngan aku pun dia leh sembang rabung cam kengkawan lama. Kira oraitlah. Taklah berprotokol sangat kan kan kan. This is infront of my FIL house. Lapangkan halaman rumah dia... siap ada beranda lagi ko.... kalau susun keta betul2... muat la dalam 12 - 15 biji keta. Tapi kalau musim tengkujuh... banjir penuh depan umah... hahahaha


May Allah Bless...





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...