Thursday, March 24, 2011

Perfume....


PERFUME OH PERFUME.....

Nak jenis apa... brand apa... tunjuk-tunjuk jer.... kih kih kih.  Yang ni latest perfume collection of mine.... Gucci, Dolce & Gabana campur ngan Diamonds.... Wangi giler... menusuk-nusuk ke lubang hidungku...wakakakaak....  Tapi honestly, ni yang miniture punya collection. Since aku dah ada few minitura collection, beli yang miniture udah ler... senang nak menyumbat dalam handbags. Murah pun murah.... tak sampai RM100 for 2 bottle. Original lagi yer... Yang Diamond from Armani tu dah lama dah... about 1 year++.

Banyak-banyak perfume yang aku ada, (Tak lah banyak mana...3 botol besar jer...) aku paling suka 'Beautiful' from Estee Lauder. Feminin giler & full of confident and love.... Itupun dok ada sikit-sikit lagi. Sayang ko nak pakai.... bukan senang nak dapat sebotol... for 100ml pun dah cecah RM295 kalau tak silap aku... Baby bagi present for 2008 wedding anniversary... 
Jangan ambil mudah about perfume, sebab perfume yang kita pakai / guna mencerminkan our 'internal'... kalau tak...tak derlah major & minor things dalam perfume yang berkualiti tu. 

Issey Miyaki pun wangi jugak.... but time aku gi survey tu, miniture dia dah abeh... so, aku ganti la ngan Dolce & Gabana tu. Orait jugak.... beli miniature dulu, then kalau ko dah suka ngan bau dia, kualiti dia, then baru ko beli yang botol gedabak-gedabak tu... or main tunjuk-tunjuk je la kat orang-orang tersayang iye dok..???  Me? prefer to buy thing with my own... kalau nak jugak & time tu a bit 'kering'.... kuis-kuis la Mr. Hubby mintak belikan.... hahahahahh....    
May Allah Bless....






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...