Thursday, March 03, 2011

Komen Dari Seorang Adik

Hahahahaha.... Oya dah komplin.... napa blog aku a bit 'cool' lately. Kenapa dah tak 'umphhh' katanya. Aku sendiri realize.... yes.. memang 'kedinginan' menyapa lately nih. Bukan malas... jauh sekali bosan nak be blogging. But, I've another matter to settled down. Another big project dok menunggu. Sebab tu a bit slowwwww.... Elek yer Oya, step by step along melangkah.

Kalau nak diikutkan, a lot story yang aku perlu publish. Banyak sangat yang aku dok pendam sekarang ni. Hal kakak, hal aku yang zasssss.... Bab kasut aku, handbag... bab baby, bab DRC... (huh...) satu per satu aku akan karang dan keluarkan entrynya....

Bab Jay Bee & Melaka pun idok load lagi. Bab Pangkor lagi la aku tak load lagi.... adehhhh... so many many hutang aku kat blog aku lom settled. Tengoklah. ASAP aku akan publish... Please... I'm normal human too. Bukan mesin sayang.... hahahahah...

By the way... thanks to Oya yer... for Fipper..... Love it.


May Allah Bless...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...