Monday, February 28, 2011

Keluarga Ikan

Eppy Monday yer.... Ari ni aku sampai awal di opis. Hahahhaha... lawak pulak rasanya. BIasanya semedanggggg jer pukul 9.15. Ha... dah namanya site opis kan kan kan???

Malam tadi belek punya belek notebook aku, terjumpa lak ngan gambo-gambo masa aku bercuti kat Pangkor Island a month ago. See.. masyaallah, dah berbulan baru aku nak publish entry Pangkor. Ko bayangkan lama mana aku dok peram. Kalau ikan dah jadi ikan pekasam yang expired dah pung....

Ko ingat manusia je ker yang ada anak cucu? Ikan takder anak cucu cicit??? ish... ni first time aku nengok anak cucu cicit ikan.... tak ke havoc tu wei? ko pernah nengok ke? kalo idok pernah, moh aku tunjuk anak 
cucu cicit ikan yang aku tahu. 



Anak Tamban


Cucu Tamban

Cicit Tamban

hahahahah... don't be suprised yer.....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...