Friday, November 12, 2010

Songket Pengantin Glamer


Memang cunnnn....jatuh chenta ko kalau nengok songket yang satu ni. memang memukau pandangan sesiapa saja yang memandang. Aku minta izin dulu kat owner kedai untuk snapkan picture songket yang dia gantung didepan kedai. Belek punya belek, tanya punya tanya, si tuan kedai pun bagitau aku. Songket yang aku berkenan tu harganya RM6,000.00...!!!

 Mak Datok Nenek...terkedu aku seketika. Kain yang tak sampai pun 3 meter tu harganya nam ribu??? gila ko...sapa yang nak membeli? kalau yang berduit mungkin boleh rembat satu kot. Tapi kalau aku? idok teman nak perabih kat kain songket...baik teman beli handbags jer..

Hahahah...sikit lagi aku nak pengsan... kat dalam kedai,. terpamer songket pemandangan yang harganya RM35,000!!!! hoh...itu dah peringkat mengarut dah tu weih... tapi tuan kedai gitau awal-awal yang gambar songket tu tak boleh snap.... kalau idak...dah aku pamerkan disini buat tatapan semua.
Tak per...bila dah ada DSLR nanti...kita gi balik kedai tu...duduk hujung-hujung then amik gambo dari jauh...ater...kata DSLR canggih manggih...tunggu lagi???

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...