Friday, November 12, 2010

My Doter & SPA Urut ...???

Alahai anak Ibu..... Itulah Kakak.... suka sangat bercakap pasal Spa dan kecantikkan. Minggu lepas aku balik Taiping, then sebelum masuk ke bilik nak letak seh]gala macam mak nenek yang aku bawak balik, mata aku terpandangkan satu kenyataan yang ditampal di dinding bilik.   

"PERHATIAN...SPA URUTAN..."

Walaweiiii.... Dah wujud pulak Spa Urutan kat dalam umah mak aku. Dulu ada sekali dia tampal benda yang sama... ater...lagu mana spa dia nak idup kalau Pak Ngah ngan aku aku sekali selalu berhutang dengan dia..??? Suruh la dia urut kaki...then after that nego la hutang...kih kih kih...pastu, lupa sampai kesudah... mana kawan tak hangin, terus tutup spa yang dulu tu. Sekarang dia dah bukak balik...ngeh ngeh ngeh....

BUT...SPA NI KHAS UNTUK IBU, ABAH PAK NGAH, PAH & OYA SAHAJA..... STRANGERS NOT ALLOWED...!!!

Yang sebetulnya...bukan nak dia ngurut pun....sambil dia dok urut kaki tangan aku...leh aku ngusik dia...alahai anak dara ibu.....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...