Thursday, November 25, 2010

RnR Genting Sempah

Yezza... berbalik kita pada catatan perjalanan aku sewaktu aku balik ke Terengganu awal Nov 2010 yang lalu.
Sepanjang aku dok berjalan kesana kesini.... RnR nilah yang paling besar yang aku rasa... ada 3 tingkat tuuu....siap ada parking kat basement lagi ko.... Mc D dia pun dah 2 tingkat...basaunyerrrr....

Toilet pun ok...tempat makan pun banyak... puas jugak la memilih dan bertawaf kat situ. Senang. Ko nak makan apa suma ada. Siap duit jer. Baby terpaksa mengusung notebook aku kesana sini sebab tadak notebook & internet connection, aku patah kaki patah jiwa & patah hati.... hahahah... gila internet..!! Nasib baik kat umah FIL aku signal broadband clear. Kalau tak, ada yang terjun perigi gamaknya....

Kakak tudung dah 'terbang' dek kerana panas...!!
Enjoy the photo ya....



2 comments:

Anonymous said...

dulu tiap2 kali balik kuantan mesti singgah semata nak mkn oreo mcflurry....hehehee

SalTesoro said...

uih.....sedap tuuu.... akak pun hantu oreo mcflurry jugak....mt doter lagi la...pantang tgk Mc D...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...