Wednesday, November 24, 2010

Petrosains - DinoTrek @ Jaya Jusco Seberang Perai City Telah Dibuka

Petrosains - DinoTrek telahpun dibuka kepada umum. itu maklumat terkini yang aku dapat sewaktu aku ke Jaya Jusco hari Sabtu lepas. merayap @ Jusco mencarikan hadiah untuk my baby sempena Anniversary aku on 22/11... kih kih kih
Aku nak belikan sesuatu yang dah bertahun bertanggak nak boli. Bukan mahal mana pun...cuma bertanggak-tanggak... Mana taknya.... sekali aku jeling nampak hadiah kat baby...dua kali jeling aku nampak kasut...tiga kali jeling aku nampak handbags....muahhhahahah...So ko agak aku amek yang mana dulu???

So...back to the story...
Dah open dah Dinotrek ni to public. Bawak la anak2...budak2...mak2 budak pergi jenjalan kat sini. Dah habis shopping tu leh la belajar pasal dinosour pulak. jangan dok ingat nak belajor pasal shopping jer.... tidak bagus untuk kesihatan poket anda.....





Parking still free maaaa. Tak yah gaduh...banyak gila parking dia. Aku selalu park keta kat tepi building dia jer... senang & dekat dengan pintu masuk.

Kat sini ada TGV... aku kureng sikit tengok wayang kat TGV.... mahal lol.... aku prefer kat GSC lagi kalau nak tangok wayang...

Jangan lupa bawak family kesini yorrr....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...