Saturday, October 30, 2010

Kasih Seorang Menantu - Part 2

Alhamdulillah...

Cuti aku dah diluluskan oleh Resident Engineer. Syukur sangat. Cuti baby pun dah approved. Allah permudahkan urusan aku nak balik ke Terengganu hari Khamis depan. Biasanya bos baby agak liat sikit nak approvedkan cuti yang mana berkaitan dengan Public Holiday. Cuti aku suami isteri mengapit cuti Deepavali... hush...dah cantikkkk sangat dah tu weih...

My !st Father In Law With Kakak.....

Kerja-kerja di pejabat semua dah settle. Cuma ada MOA yang perlu diberi sedikit perhatian. Itu tak apa. Small matter... As long as my notebook & internet connection with me, should be fine. Jasad aku je kat sini. Hati aku dah ada kat Terengganu dah. Entah kenapa la kali ni aku rasa 'rapat' dengan FIL aku ni.... mungkin sebab hati aku tak pernah terluka kot?atau mungkin sebab arwah abah dah tak ada.... Dan mungkin mereka tak pernah menyakiti hati aku rasanya...penerimaan serta keikhlasan itu berbeza... hmmm...ntahlah. I can forgive but I CANNOT FORGET...Sooo Sorry... it's hurt me deeply long time ago... Biarlah.

I've 2 pair of parents in law. Yang sakit ni ayah kandung baby... layak dan boleh jadi wali pada kakak.... hmm... my 1st family in law. Family in law ni stay @ Kuala Terangganu. Yang 2nd Family in law stay @ Kemaman... wah...banyaknya family in law aku...korang ado? ado? tadok....hahahahah

Arwah abah With Kakak.
Setiap kali aku call Kuala Terangganu, my FIL yang angkat. Call pagi dia angkat, call petang dia angkat... memang dok menunggu call dari Hospitak nak confirm tarikh untuk operation. Aku risauuuu..... ayah aku tinggal yang ni sorang ja....tak ada dah lelaki yang boleh aku peluk cium sebagai seorang ayah...tinggal yang ni saja....

Korang yang masih ada ayah tu... 
hargailah sementara mereka masih ada...

p/s : AL-FATIHAH...along rindukan abah sangat-sangat...semoga abah ditempatkan dikalangan hamba-hamba yang dikasihi dan disayangi...amin....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...