Saturday, October 16, 2010

Facial Blotter

Perempuan oh Perempuan....

Benda-benda wajib yang perlu ada bagi seorang perempuan adalah alat makeup. Tak sah kalau tak ada alat makeup, namun sepenting mana ianya pada seseorang perempuan bergantung kepada individu itu sendiri.
Tapi  pada aku...wajibbbbbbbbb ada.

Yang paling aku tak gemar bila muka berminyak-minyak bila dah siap berdandan. Mak aiii...kalau la boleh diperah minyak dari muka, sure dah boleh buat minyak masak....uwekkkkk.

Bila muka dah berminyak-minyak tu, ha...mulalah muka nampak berkilat2... itu gunanya 'FACIAL BLOTTER'
Kertas minyak ni pula ado macam-macam jenis.


All total view of Facial Blotter yang aku dah nerai...


Hok nih jenama KOSE. Reganya RM10.00 satu pack
SA Clinique cadangkan untuk cukupkan RM100.00 dan boleh claim voucher RM20.00....bagus betul SA Clinique Sunway Carnival.



Hok ni lak ZA punya. Rega dalam RM 7.90 time aku boli beberapa bulan sudah.


Hok ni pulak Guardian punya. Rega dia dalam RM4.99 kalau aku tak silap. Brand Clean & Clear aku tak leh pakai la....naik jerawat macam ruam. Tak tau pasal apa. Any idea???

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...