Tuesday, December 20, 2011

I'M BACK...!!!!

Hahahahah... berminggu-minggu ko... aku tak hapdate writing merapu kat sini. Malas pun iyo... busy pun iyo... patah hati pun iyo... bengang pun iyo... sumer-sumer lah... iyo iyo iyo...
By the way... a lot of story yang terpendam terperam dalam batu jemala aku ni yang tak mampu untuk aku zahirkan lagi. Nanti-nantilah aku upload seribu satu kisah ittew....

Last week cousin aku dari KL datang.... nak bawak anak-anak berkelah di Batu Ferengghi katanya. So.... Mr. Hubby, angah gemoks (erkkkkk...nak makan ayam tak??? hahahahaha - dont angry angry birds yer....) pun ambiklah coti.... Then berkumpul di Teratak Cinta aku seramai  lebih kurang 13 orang semuanya, termasuk aku dan Mr.Hubby.... Happening jugak dengan budak-budak yang 5 orang tu termasuklah anak dara aku yang tunggu time je nak totally di 'transfer' ke Penang. :-)

So... malam tu, udoh ler deme sampai Penang dah dekat kol 10.30 macam tu kalau aku tak silap.... Kol 12.30 semua naik kereta dengan ada yang mamum mamun (mak long aku mamun.... hahahaha) menuju ke Bagan Ajam.... bukan apa.... nak tengok laut kata deme... ha... tengok ler tengok ler....



So... this is a part of thousanddddd picture yang ada dalam simpanan aku.... silapnya, tak ambil memory card camera abg wan untuk simpanan...Insyaallah... next KL visit aku copy....


Adehhhh.... apasal muka mu jadik gitu abg wan oiiii..... itulah.... kol 1-2 pagi dok tepi laut lagik.... itulah jadinya.... hahahahah... kalo la mu baca blog along nih....jangan marah yoooo.... peace yorrrr.... hahahahahaha. Scene ni dirakamkan di bulatan JPJ Seberang Jaya.... hihihihihi

Tengok muka Oya yang dah ngantok... hahahahah... nak jenjalan sangatttttt ..... :-)

May Allah Bless.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...