Friday, November 04, 2011

Tart Nenas Untuk Hubby...

A Touching Story..
Dulu aku memang jenis yang tak berapa suka nak merenyah itu ini... Nak nak bab masak or buat kek or buat biskut raya.... Nak dijadikan cerita.... Kelmarin dulu ntah sawan apa yang melanda, aku buat satu bancuhan tart nenas. Dapat la dalam 105 pcs. Ngap ngap ngap sambil bakar tu, tinggallah dalam 90pcs macam tu. Aku susun dalam bekas kedap udara then letak la atas meja makan. Hubby balik kerja, lepas basuh tangan terus dia bukak bekas kuih tart tu you.... mak aiiiii... kembang kuncup hidung ni dek menahan sebak sebab my hubby makan my 1st time tart nenas yang aku buat sendiri... Biasanya main rembat kat umah mak je....


Ok... habis bab kelmarin dulu....
Pagi tadi, dalam pukul 4am macam tu... aku terjaga oleh panggilan alam.... ish.... aku kejut baby teman gi toilet... penakut maaaaa....

" Baby... baby nak gi toilet dak? "
2 - 3 kali panggil baru hubby aku menguit....
"Teman sayang gi toilet jap..."
"ok.... hmmm... kuih tart tu ada lagi tak?"
"HAH !!!" 

Hubby aku nak makan kuih tart @4am??? mak aiiii...... sob sob sob.... tersentuh hati kecil seorang isteri yang baru terbukak hati nak belajor buat biskut itu ini.... hak hak hak....

Sob..Sob..Sob....
Bila Hubby makan 7-8 biji tart nenas aku pagi tadi... terdetik sejuta rasa sayang pada dia. Dia menerima aku seadanya. Segala kekurangan aku diterimanya dengan sepenuh hati. Terdetik doa dihati agar Allah peliharailah pernikahan ini sehingga ke akhir hayat kami....
Aku amat bahagia.... Alhamdulillah...

May Allah Bless....







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...