Monday, October 10, 2011

Up to me lah.... Mengongsssss!!!

Dah 10 hari aku tak update blog. Bukan tak ada masa... bukan juga malas. Cuma buhsan dengan a 'few' person yang masuk blog aku... then pot pet pot pet mulut jamban dia bercerita kesana sini... kat orang tu kat orang ni... eeeee.... menci betul dengan mulut selipar jamban dia tu....

Ni ni ni... dengaq sini yer mulut slipar jamban.... tak ada sapa pun suruh baca kan? awak tu yang buta IT buta segala serbi jangan ler nak jeles.... hak hak hak... aku sukerrrr sangat dengan orang jeles-jeles nih... lagi aku nak tunjukkkk... lagi aku nak tayang.... you know... best tau tayang-tayang nih... and you know what.... my BLACKBERRY a.k.a new SMARTPHONE is on the way.... jeles? hahahaha.. pegi geget slipar jamban kasi putus.... ^__^

Lagi satu... aku cukup tak suka dengan manusia hipokrit yang suka sangat berlakon ngalahkan pemenang Grammy Awards... eeee... tak sesuai you.... depan kita punyalah baik...lemah lembut... amanah... jujur... ikhlas.... belakang kita... tuihhhh.... mulut slipar jamban dah sebesar perigi buta dah nampak gayanya.... hahahhaaha

Enough of stress....
I'll do the marketing for the Local Uni like before. Alhamdulillah.... :-)
You cemburu again??? hahahahahah....

Senyum ler.... jangan jeles2... sebab aura jeles tu terpancar diwajah mu... jangan ler nampak tua sebelum waktu..... :-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...