Tuesday, October 18, 2011

SimplySity Eyeshadow

Ha.... ni lah sebab aku malas/serba salah/ bengang / buhsan benar nak beli make up cokia brands...
Bukan aku nak berlagak... pandang rendah or menghina cokia brands... tapi... eeeeeee..... low quality....
Not on the product... but on the packaging.... %$%%^(*))&%$#@!@#$%

Last 2 month aku berfoya-foya seorang diri @ Sunway Carnival. SimplySiti ada sale @ Watson. Eyeshadow RM12 hengget, beli satu percuma satu. Ok... nice colour. Beli & sampai terlupa nak pakai sebab duduk dalam almari.... Worth to try sebab murah dan quality not so bad. Yes...I consider Eyeshadow SimplySiti is cokia on packaging. So so cokia....

Thennnnn.... 
Semalam aku kemas la make up poach aku.... tup tup.....makkk aiiii... padeheiiii lakkkkk both of my SimplySity eyeshadow tercabut dari casing???? Hah.... ini yang buat aku serba tak berkenan.... In 2 It walaupun murah jugak...lagi murah dari SimplySity..  takder pulak nak tercabut bagai...bertahun aku dok guna. SimplySity baru seminggu dah tercabut???? adoiaiiiii..... 

Both tercabut serentak.. kalau satu je tu mungkin logic la jugak.. maybe gam tak kuat ker... tapi BOTH. That means memang kualiti on the packaging is cokia la kan kan kan? Texture eyeshadow dia ok... kalau markah penuh sepuluh, yag ni aku bagi la 6.5. Tok Ti kena improve ler packaging... Next time, memang aku befikir banyak kali ler sebelum beli eyeshadow cenggini....

I love my Estee Lauder..... Tahan bertahun.....







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...