Wednesday, September 14, 2011

Nasi Ayam For Mr.Hubby

Pepagi hari... @ 7.15am aku dah merempit dengan moto Honda Cup lama milik Mr.Hubby. Hoi... terketaq-ketaq weih bawak moto... udah ler tadak lesen moto... jalan raya pulak humak aiiiii... sibuk ngalahkan highway PLUS time raya....

Tujuanku dengan ikhlas sepenuh hati bahkan melimpah ruah... memboli ayam untuk dibuat nasi ayam pada Mr.Hubby. heheheheh... apa punya ayat derrrr.... @ 8.00am aku selamat tiba kembali di rumah bersama seekor ayam yang telah disembelih... hahahahah... takkan balik dengan ayam yang kena langgor pulak kan?

Sambil masak nasi ayam, sambil aku dok update segala mak neka cerpen yang aku nak email kat Karangkraf petang sat lagi. Dok terperap dalam lappy pun tadak guna jugak... hahahhah... Sotong sekilo masih setia menanti dalam singki.. malehnyerrrrrr.....

Nak load gambo sotong ker gambo ayam? Ker gambo aku? Ker gambo DRC? hahahah... Gulp... Gambo DRC? huiks..... nak mampos lima nam kali? ker nak kena flying kick laju-laju pat belas kali???? tak bleh...tak bleh....apa pun tak boleh !!!! hahahahahah

Btw... DRC dah selamat kembali ke tanahair.... touchdown bumi Malaysia terchenta jer terus text aku kata dah selamat mendarat... apadeheiiii.... Souvernier nyer mana??? hahahahah....

Hamik koooo...gambo sotong yang menunggu dengan penuh setia untuk dibersihkan.....






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...