Monday, August 22, 2011

Entry For Tonite...

Huwaaaa.... so so so sadddddddd today...
Berbuka sengsorang sambil menelan roti pita sambil mata ngadap lappy dan sambil telinga dok dengar SinarFM. Lagu rayerrrrrrrr...

Mata aku dah kecikkk ya hamat tatkala entry ni aku taip seketul seketul. Macam biskut Hazelnut Crispy yang seketul demi seketul masuk mulut aku.... Yeah... berjaya jugak buat biskut raya walaupu mungkin ada yang kata.... eleh.. tak heran... eleh... lom tentu sedap.... janji hubby aku suka dan makan berketul-ketul... hahahaha

Esok baru plan nak buat cornflakes madu untuk kakak. Malam ni aku flat... coz kaki aku sakit sangat-sangat... nak menapak pun seksa. Mengalir air mata beb.... I've to use a square tongkat once working inside the house.... gilossssss.... ntah apa-apa sakitnya... nak kata sebab air buah amra yang aku minum, takkanlah pulak kan....

Nak publish entry apa pun aku tada mood.... berdenyut-denyut kaki aku.... camno nak pakai kasut raya nih???? Lots of entry inside my mind...basikal kakak hilang la... about baju raya la.... Clinique la....NV la.... but aku betul-betul sakit... sakit kaki..!!!! Nak tido arrr sementara tunggu Mr. Hubby balik....

P/s : Thanks to Angah & Yan sebab belikan baju raya untuk kakak.... ^__^ - untuk ibu kakak dan abah kakak takder ker???
Huwaaaa... sakit gilossss... huhuhuhuhu


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...