Monday, August 15, 2011

Angry Birds Memang Dah Ado Di T-Shirt... ;-)

Aku dah agak dah.... Angry Birds tu memang dah ada di T-Shirt...

Semalam puas jugak la bertawaf kesana ke sinun sebab mencari baju raya untuk Mr. Hubby. Semua tak berkenan. Payah benau rasanya nak matchkan dengan Mr. Hubby punya selera dalam memilih baju. Satu Jusco Seberang Perai City kitaorang merayap berdua laki bini. Berbuka di Food Court dengan bekalan yang diangkut dari pasar ramadhan. 

On the way balik.... singgah kat bazar ramadam malam edisi kain baju kasut segala mak nenek kat area Perda jugak..cam uptown downtown tu . jenjalan dalam ujan yooo.... dah sesak.. payung pun aku tak leh nak bukak... kang bukak payung ada juga mata-mata yang tercucuk kang.... so, redah je lah kasik basah... tak la basah, cuma basah la jugak.... (gilos punya ayat) Tuuu diaaaaaaa.... aku nampak dah T-Shirt Angry Birds... bersepah-sepah koooo...

Aku berkata pada Mr.Hubby... "Baby... baby beli jelah T-Shirt Angry Birds, buat pakai time raya.. amacam..??" Hahahahah.... Aku dikerling sekilas.... hahahahah... Marah la tu.... kih kih kih.... aku tersengih jer... buat muka dunno.... Last2 sepasang Slipar Fipper kaler biru ijo yang Mr. Hubby sambar. Dok merembat Fipper aku je kojernya selama ni.... mana leh jadik...."beli Fipper sendiri....." aku cakap direct kat dia... hahahaha....

Hengpong aku berbunyik banyak kali dari 'The Rain City'... hadoiiii... takklanlah aku nak jawab bila aku sendiri basah kuyup? asal singgah kedai je aku bukak hengpon.... 'The Rain City' pun tengah 'Banjir'... hadoiiii... kompius haku...Aku tatau la nak kata apa...nantilah... bior sejok dolu....

May Allah Bless.....









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...