Thursday, July 28, 2011

Sabun Oh Sabun....

Ngendeng-Ngendeng @ Counter Clinique sembang ngan SA dia si Phebee.... 
(silap sebut jangan bunyik Bumbleebee... tu keta tuan si Mojo dalam Transformer....)

Lepas redeem coupon Bonuslink... dapat la 40 hengget yor.... besh...besh...besh.... Memikirkan yang aku sekarang ni tak kojer dah... dok umh makan tido jaga laki jek... aku pun kena la budget2 kan aku punya maintenance... Bukan hapa... tamau la nyusahkan my hubby walaupun itu memang tanggungjawab Mr. Hubby as my hubby.... wahhhhh... berputar lidahku...
Yeahhaaa....
Mencongak-congak.... Facial cleanser aku dah tinggal separuh botol.... kira2 dalam sebulan setengah lagi ok la kot.. baru kena beli lain... tapi... tapi... tapi... 

Memandangkan kecomelan bekas sabun yang disertakan... hadoi.... aku zassssssssss... merembat sabun ketul Clinique pulak... dah 4 botolaku pakai yang liquid... rasa nak jugak mencuba yang ketul nih.. besau ko... Total price is 59 hengget.... disebabkan aku ada coupon bonuslink 40 hengget... so... i just pay 19 hengget for this sabun yor.... kena letak luor bathroom sebab sat lagi Mr. Hubby pi buat sabun mandi lak....meraung aku leh jadik.... hahahahahah...



May Allah Bless....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...