Saturday, May 07, 2011

Estee Lauder

Moh citer pasal make up....
Bulan May dah nak masuk tengah-tengah dah... ni 1st entry aku untuk bulan May 2011... boleh sangat la kalu korang imagine betapa malasnya aku lately nih.... Sampai Oya gemuk dah merungut... jemu baca entry yang samaaaa jerrrr....

So, last 2 week aku redeem coupon Bonuslink, dapat la RM50 hengget. Dicampur pulak dengan coupon RM20 yang aku dapat masa beli Bedak Lancome Maqui Blanc Mircle aritu... so, inilah yang aku dapat rembat.... eyeshadow grey colour from Estee Lauder (RM70)

Nice colour. Long lasting. Casing yang cantikkkkk bangat. Kecik comey....
Actually... Brand Estee Lauder ni yang aku boleh tahan pakai pun eyeshadow & blusher dia sahaja. The rest macam lipstick, gloss, hampessss... tak sesuai langsung ngan bibirku. mengelupas beb...

Kalau terasa nak meminjam, nak menerai..... boleh jer... but, I'll put to ur eye by myself... sebab aku ni kan cermat.... bukan main asal tengeh dan gonyoh jer.... ukiran kat surface dia pun tak luak sama sekali walaupun hari-hari aku buat smokey eyes.... heheheheh....

Nak pinjam?? do call my PA yor.... muahahahahah...

May Allah Bless...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...