Monday, April 04, 2011

Restart Your Life

Yezzaaa... 
Memang aku berserabut gila hari ni. Stress + Tension suma ada. Dan memang aku marah. Lebih  tepat lagi kecewa yang amat-amat kecewa. Do I have to plan again my personal trip to KL??? Like a few year back? lagipun bukan ada sapa-sapa kat sana.... cuma ada DRC@UTM KL. Tapi life DRC pun macam dok berterabur jek rasanya lately nih....

Lepak sana sehari dua ok la kot. Tunggu working break time sementara nak start keja baru nanti...memang sure aku turun kl.... dah lama tak buat kerja 'menghiburkan' hati sendiri ni... gamaknya memang nak kena start again & again. Ingatkan haritu aku tak payah nak 'reboot' jiwa aku lagi dah... buts hampehssss...

Memang la, orang akan kata tak baik kecewa dengan hidup.... it's never to late to restart your life... yes... itu la yang nak buat balik nih... aku nak bahagiakan hati aku cukup-cukup... tentang hati orang ke lain, hati ayam ke, hati lembu ke...hati kucing ke.... lantaklah...pedulik hapa haku....

May Allah Bless....Insyaallah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...