Thursday, April 14, 2011

Lancome Foundation 001

Taraaaaa....

This is the 1st time aku buat entry pasal Lancome rasanya... yes... I'm a new Lancome user actually. Bukan nak menunjuk...sekadar nak berkongsi pandangan. Dulu masa guna Loreal, bila berpeluh jer dah start la bertapuk-tapuk foundation tu. Aiseyyyy...leceh wei...bercapuk... siap leh nampak all the scar. Mana mau macam tu...

So... last week time aku amek my Solvil et Titus glasses, aku menjengah-jengah lipgloss baru kat Lancome Counter. So... si SA dia Ms. Tan pun kasiklah nerai sikit... bekalan lancome foundation for 1 week koooo... banyaknya mak aiii...seronok ler sayer...

1st time pakai... yes.... biarpun aku berpeluh bagai nak rak.... lencun mukaku ini....but....the face is still glowing mowing you.... aku tak snap lagi picture foundation tu.. almaklumlah... masih dalam 'Quarantine Stage'.... hahahaha... nanti ai snap kasi u tengok hok mano yang ai dok guna wokay.....

Rega? toksah dok cakap kat sini. Ada ler 3 kali ganda then Loreal nya foundation. But less is more u know. No matter la apa yang ko tempek dimuka... yang penting ko selesa dan orang yang memandang pun selesa...cukuplah ye dak?



May Allah Bless



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...