Monday, April 18, 2011

Bonia Vs Casio Sheen

Cadangnya nak 'meminang' jam baru. Cadangnya nak guna sekali sekala jek jam Bonia aku. So... ada la satu hari tu gi tengok-tengok kat kedai jam...

So... ada la berkenana ngan Casio Sheen. Berkenan memang berkenan... 

Kali kedua aku gi belek Sheen...a bit ringan. Macam tak berapa sedap jer bila bubuh kat tangan. Tong teng tong teng je tangan aku rasanya. Most likely aku macam dah tak berkenan dah kat sheen dah. Ringan sesangat... udah jadik macam jam pasor malam je gayanya.... tapi rega leh tahan..RM325 after less 20%. Tambah 200 lagi dah leh amek Bonia.... Mana maunya.... 

Confirm tak jadik amik Sheen. So on. maybe I'll request a new Bonia watch from baby. Yolah...sebab Bonia yang aku pakai sekarang ni aku beli guna duit sendili lol.... apa salahnya bermanja bermesra dengan husband sendiri ye dak? Lagipun Bonia punya shape cukuplah 'manisnya' bila dah tersarung di pergelangan tanganku ini. muahahahahaha...

P/S : Baby... BONIA SATU ...!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...