Wednesday, September 07, 2011

Disini Budak Gemok Bersekolah....

Apasal Entry ni terselit dalam folder DRAFT? Hadoiiii... terselit-selit pulak dia...Walhal dah lama dah aku entry ni prepare.... apa daaaaa....

Kat sini ler budak gemok a.k.a angah bersekolah. Dulu dia tak ler gemo.... tapi sekalang...itu budak hoh...sudah gemo sebab dia gemo adalah...sebab dia suker makan & suker tido macam Oya yang gemok jugak..... (pehal bahasa aku neh...)

Hahahahah.... aritu jenjalan kat umah adik angkat my mum, nengok Dr. Abu yang sikalang sudah encem.... dulu arr...ini budak banyak gemokk.... gemok pendek lagi kooo...pipi dia tembam... sikalang...tengah study kat mesir... bakal Dr. tu..... Dr. Abu balik mesia sebab kat tempat dia ada rusuhan lol.... so...kite stop jap citer pasal Dr. Abu.... hahahahah...satgi ada pulak yang berkenan nak buat menantu.... hahahahah....


Ni sekolah angah...sekolah oya aku dok amek gambo... erk... aku nak kena gi sekolah kakak la amik gambo...satgi sentap pulak budak gemok kat TM tu... Saje je publish entry nih.... camera gemok kan ada kat Oya...so, aku tolong la snapkan hari tu sebab my Lumix always in my giant handbag.... Aterrr gemok weih....ingat along snap sesaja je ker? tak gheti-gheti nak belanja Pizza ker.... Mc D ker.... paling idak pun Bawal Panas ker...... paham-paham la yeeee... Apa ke nama cikgu yang close ngan mu dulu tu??


May Allah Bless

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...