Monday, January 24, 2011

Trip To Jay Bee - Part 1

Yes.... I'll story the morry about my lovely land....Jay Bee.

Disini. Di tanah Johor ini bukannya ada siapa-siapa. Nobody here. No ones here. Booo liawwww....
Tapi aku sendiri pelik kenapa aku cukup-cukup sayangkan tanah Johor. Rindunya aku pada tanah Johor tak pernah surut, tak pernah pudar sejak sekian lama. 22 tahun tanah Johor bagaikan sudah sebati dalam diri.

Cuma disana aku rasa bagaikan ada cinta. Ada jiwa dan ada rindu. Pada siapa aku sendiri tidak dapat meneka. Floating dohhh... pada UTM? Noooo lahhhh... No ones there. No more in Skudai... aku rasa jiwa aku ada disana. Masih bertapak kukuh disana walaupun sudah terlalu banyak perubahan yang berlaku di tanah Johor. Bukan pada sapa-sapa..... dont take it for granted yerrrr....

Kenapa story about jaybee ni dah lama baru aku publish? almost a month lepas aku balik dari Jay Bee.. Sebabnya... sebabnya.... aku menulis dengan perasaan, dengan penuh rasa kasih dan sayang yang jitu. Bukan boleh main menaip tik tok tik tok jer. Kena ada feel. Baru korang yang baca boleh 'rasa' perasaan yang sama macam aku rasa....

Sorry weih.... aku hold jap....
To be continue soon... very soon. Bagi aku 2-3 hari nak dulukan minute meeting tapak & technical yer...
Love u always...


MAy Allah Bless....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...