Monday, January 24, 2011

Saham Masih Tinggi atau Dugaan Semata??

Hmmm.... topic yang agak panas bagi aku.
Look....

Aku dok tengok, dan baby pun ada sometimes sudah perasan, bahawasanya isterinya ini adakalanya seringkali dipandang/dijeling dan ada jugak yang berani tersenyum manis nak ngorat walhal baby duduk sebelah dan berjalan disebelah aku....

Woi...woi...woi... (kepada yang memandang...) ko sedor ke idok yang ko sedang mencuri-curi pandang munger ditaman larangan?? erk.....
Baby tak la pulak tunjuk muka tak suka. Dan sudah tentu baby sedia maklum yang kuasa veto ada padanya. Dah aku isteri dia.... bukan awek atau kekasih orang yang pandang2 dan jeling2 tu tadi.... so...setakat orang mencuri pandang dan mencuri menjeling isterinya...apalah sangat iyo dak???

Yes... memang aku akui. A bit pelik bila diambang 34 tahun sekarang makin ramai yang menjeling, memandang dan tersenyum padaku. Eh ellowww..... hubby aku seribu kali encem kalau nak dibandingkan dengan senior2 yang dok tersenyum cam kambing tua. Wakakakaka....atau...semua tu sememangnya dugaan semata-mata. Iyalah... hidup kan penuh dengan dugaan demi dugaan....

Nak dikata saham makin tinggi...saham apa lagi yang tinggal sebab seluruh saham hati, perasaan serta cinta kasihku hanya untuk baby yang amat amat amat aku kasihi.

Semoga ikatan ijab & kabul ini kekal sehingga ke hembusan nafasku yang terakhir....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...