Thursday, January 06, 2011

Hati Aku Terluka Lagi

Sampai bila???

Berapa tahun lagi agaknya aku nak kena kendong duka ni? Berapa lama lagi agaknya aku nak kena makan hati?? Dan selama mana lagi aku perlu pertaruhkan sebuah ikatan demi satu kebahagiaan yang sia-sia??? Setebal mana lagi kasih yang bersisa? yang aku rasakan saban hari hanya tinggal senipis kulit bawang?? Jangan sesekali menyalahkan aku seandainya kasih yang senipis kulit bawang itu terlerai suatu masa nanti....

No matter what.... as a 'dot dot dot'... the right is still mine... No matter what...how...when...where... I STILL HAVE THE VETO POWER !!! U got it??? So... jangan nak pandai-pandai menjuihkan bibir dan menunjukkan jari telunjuk kat aku...dan jangan sibuk nak turut bersuara tatkala aku bersuara pada hak aku.... buat la macam mana sekalipun.... DIA TETAP MILIKKU!!! Not yours !!! 

Tak ada mana-mana mahkamah didunia di yang akan menang kalau nak fight bab ni. Dan tak ada mana-mana hakim pun yang akan menyebelahi !!! Sudah pasti Tak ada peguam yang sanggup mewakili....Walhal dunia mungkin akan mentertawakan dek tingkah yang tunjuk 'wayang'....

Hak aku tetap hak aku walau sejuta tahun sekalipun aku terpaksa pikul DUKA itu. So...u as a --------------.... Better know your limit.... tak kisahlah siapa ....apa taraf .... berapa kaya atau sengkeknya.... satu soalan untuk dijawab.... Tak rasa 'PELIK' ke????




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...