Friday, January 21, 2011

Baju Baru Baby

Aku merayap kat carrefour tengahari tadi. Saja jer jenjalan ngan member opis aku. Nak cari baju baru for my new baby sekali.... Jalan punya jalan punya jalan...alkisahnya, maka terjumpalah aku dengan baju baby yang a bit 'comey'... tanya 3-4 kedai semua tadak macam yang aku nak. Kedai yang terakhir aku tanya...haaaaa.....ada punnn.... lawo, lawo, lawo & lawo. Terletak cantik je kat my new baby.... muat dan padan sesangat.... sure baby sukerrrrr...

My new baby? hmmm.... still my honey je yang tahu... thanks honey.... you read it too ya???
no one knows.... kalau kakak tahu...hoh...soheh lagi nyata sure dia nak jadikan baby yang 'tu' miliknya jugak.... tak dapat ler sayang oiiii.... cian kat baby baru ibu.... On Pangkor trip nanti aku bawak my new baby... hehehehe.... bukan empat yang bulat2 hitam tu yer.... project tu still under research stage... tunggu & sabar weih....

I received a few call from my friends... tanya about my baby... hahahaha...shhhhhh.... nantilah.... i'll show to u later wokayyyy....

May Allah Bless....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...